Curso actualmente no disponible
Maestría in Teaching English as a Foreign Language
-
Necesito más información.
← | →
-
Necesito más información.
← | →
-
Me ha gustado mucho lo fácil e intuitivo que ha sido el manejo del campus virtual, la posibilidad de comunicarme con otros alumnos en el foro, la forma de entregar los trabajos y, sobre todo, la posibilidad de elegir entre realizarlos individualmente o en grupo. Además, a pesar de haber sido duro, he disfrutado mucho con la elaboración del Trabajo Final de Maestría y tanto mi tutora como los miembros del tribunal han sido tremendamente profesionales. Me ha resultado muy fácil comunicarme con los profesores a través de la plataforma virtual y el programa me ha parecido muy adaptado a la realidad de la docencia del inglés. Me ha gustado mucho que se haya tratado el tema del AICLE (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extrajeras), tan presente en la enseñanza del inglés hoy en día.
← | →
Maestría
Virtual
¿Necesitas un coach de formación?
Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiarlo en cómodas cuotas mensuales.
Adquiere conocimientos lingüísticos de la lengua inglesa.
-
Tipología
Maestría
-
Metodología
Virtual
-
Duración
18 Meses
With English being the global language it is, the provision of quality training for professional development becomes a must. In response to the growing demand in Europe and Latin America, as well as in the rest of the world, for improvement in the quality and effectiveness of English language teaching in both the public and the private sector, a programme in Teaching English as a Foreign Language (TEFL) has been developed. It is specifically designed for distance learning, and has been developed in collaboration with La Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER).
The programme aims to help practicing teachers, or those wishing to become teachers, address in an informed and principled way the issues and professional needs that relate to their own working environment. The type of training is thus developed to encourage the learner’s autonomy without losing sight of elements of constant but flexible interaction, tailored to the specific needs of teachers in professional development.
As a result, the material used has been designed to be accessed on the Internet by means of a special interface created for this reason. The interface is a central part of this type of teacher training since the virtual interaction, by means of e-mail, discussion groups, chats, etc., bridges the geographical gap between the different components of the course.
A tener en cuenta
The overall objective of the programme TEFL is to provide a base for the development of the academic and professional skills required to teach English in any of the various teaching-learning contexts that exist. The aim thus being to complement professional practice with contemporary knowledge and insights, concerning the nature of foreign language learning and teaching, and to develop the perceptions, knowledge, resources and practical skills necessary to build on this theoretical base.
The promotion of critical reflection is one of the aspects, which define the very nature of the project, and bridges the gap between a solid theoretical knowledge and its required practical application.
The programme leading to the Master, Diploma or Certificates in TEFL is intended for:
Primary and secondary level English language teachers in public or private institutions.
Teachers of EFL working in adult education.
Graduates with relevant qualifications intending to work as English language teachers.
Opiniones
-
Necesito más información.
← | →
-
Necesito más información.
← | →
-
Me ha gustado mucho lo fácil e intuitivo que ha sido el manejo del campus virtual, la posibilidad de comunicarme con otros alumnos en el foro, la forma de entregar los trabajos y, sobre todo, la posibilidad de elegir entre realizarlos individualmente o en grupo. Además, a pesar de haber sido duro, he disfrutado mucho con la elaboración del Trabajo Final de Maestría y tanto mi tutora como los miembros del tribunal han sido tremendamente profesionales. Me ha resultado muy fácil comunicarme con los profesores a través de la plataforma virtual y el programa me ha parecido muy adaptado a la realidad de la docencia del inglés. Me ha gustado mucho que se haya tratado el tema del AICLE (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extrajeras), tan presente en la enseñanza del inglés hoy en día.
← | →
Valoración del curso
Lo recomiendan
Valoración del Centro
Alejandro Osorio Velasquez
Alejandro Osorio Velasquez
Blanca Morote
Nubia Martinez
Gabriel Farías
Logros de este Centro
Todos los cursos están actualizados
La valoración media es superior a 3,7
Más de 50 opiniones en los últimos 12 meses
Este centro lleva 22 años en Emagister.
Materias
- Lengua extranjera
- E learning
- Applied Linguistics in Language Teaching1
1 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Approaches to Language in the Classroom
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Observation and Research in the Language Classroom
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Learning Strategies
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Assessment and Testing in the Classroom
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- English in the Community
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Computer Assisted Language Learning
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Teaching English as a Foreign Language
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Developing Language Skills in the Classroom
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Content & Language Integrated Learning
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Teaching English through Translation
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
- Tasks & Projects
11 alumnos indicaron haber adquirido esta competencia o habilidad
Profesores
Dra. Vanessa Anaya Moix
Docente
Programa académico
SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING
- Second language acquisition
- Individual factors in the learner's development
- Observation and research in the language classroom
METHODOLOGIES AND MATERIALS IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING
- Methodological approaches
- Developing language skills in the classroom
- Materials and resources in EFL - design, creation, adaptation and evaluation
- Classroom management - techniques and reflections on practice
- Computer Assisted Language Learning
CURRICULUM AND COURSE DESIGN
- Tasks and projects
- Learning strategies
- English in the Community
- Assessment and testing in the classroom
- Curriculum and course design - principles and practice
SPECIFIC SUBJECTS MASTER FOPELE
- La comunicación y la adecuación pragmalingüística
- Lengua, cultura y bilingüismo
- La Gramática del Español para profesores de ELE
- El español y sus variedades
- Enseñanza del léxico
PRACTICUM & FINAL PROJECT
- A separate Practicum and Research Project has to be written up in Spanish for the Master in FOPELE.
- Students who decide to enrol on both courses from the beginning will benefit from reduced enrolment fees.
¿Necesitas un coach de formación?
Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiarlo en cómodas cuotas mensuales.
Maestría in Teaching English as a Foreign Language
Precio a consultarAñade cursos similares
y compáralos para elegir mejor.{title}{centerName}{price}{price} {priceBeforeDiscount} {taxCaption}Formación por temas
maestrías de Administración de empresas maestrías de Arquitectura y Construcción maestrías de Calidad, producción e Investigación y Desarrollo maestrías de Ciencias maestrías de Compras y logística maestrías de Creación y diseño maestrías de Cultura y humanidades maestrías de Deportes y ocio maestrías de Derecho maestrías de Economía maestrías de Hotelería y turismo maestrías de Idiomas maestrías de Informática y telecomunicaciones maestrías de Más temáticas maestrías de Mercadeo y ventas maestrías de Sector financiero maestrías de Sector Industrial maestrías de Sector público maestrías de Sector salud - Approaches to Language in the Classroom