London Training for Excellence

Customer Relations and Servicing Training

4.5 excelente 1 opinión
London Training for Excellence
En London (England), Amman (Jordan), Amsterdam (Netherlands) y 23 sedes más
  • London Training for Excellence

$14.594.664
+ IVA
*Precio Orientativo
Importe original en GBP:
GBP3.335
CURSO PREMIUM

Información importante

Tipología Short course
Lugar En 26 sedes
Horas lectivas 20h
Duración 5
Inicio Fechas a escoger
  • Short course
  • En 26 sedes
  • 20h
  • Duración:
    5
  • Inicio:
    Fechas a escoger
Descripción

Would you like to give an impulse to your professional life? If so, you should check this Customer Relations and Servicing Training course, organized by London Training for Excellence, that Emagister.co.uk has added to its catalogue.

This training course is designed to provide the participants with an extensive understanding of Customer Relations and Servicing. Participants will be equipped with the necessary skill sets required to manage any scenario related to customer relationship and services. The training will include a thorough understanding of customer needs and behaviour as well as roleplays and activities to demonstrate how most situations involving customer service inquiries can be dealt with.

By completing this course, participants will be able to: identify the different elements and aspects of Customer Relations and Servicing; have a proper understanding of Customer Behaviour and Needs and how to cater to them; demonstrate excellent customer handling and relation building skills; respond effectively and accurately to typical customer demands and expectations; be able to turn a prospective customer into an existing client for the business through positive customer service; among other skills.

Click on our website Emagister.co.uk in order to find all the information related to the course. We will inform you about the course without any obligation.

Ubicación

Inicio

Amman (Jordan)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Amsterdam (Netherlands)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Athens (Greece)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Barcelona (Spain)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Brussels (Belgium)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Budapest (Hungary)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Copenhagen (Denmark)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Dubai (United Arab Emirates)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Frankfurt am Main (Germany)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Kuala Lumpur (Malaysia)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Lisbon (Portugal)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
London
Ver mapa
198-206 Acton Ln, NW10 7NH

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
London
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Madrid (Spain)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Miami (USA)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Milano (Italy)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Mumbai (India)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
München (Germany)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
New York City (USA)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Paris (France)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Prague (Czech Republic)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Singapore (Singapore)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Stockholm (Sweden)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Vienna (Austria)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Zürich (Switzerland)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
İstanbul (Turkey)
Ver mapa

Inicio

Fechas a escoger Matrícula abierta
Ver todas (26)

Opiniones

4.5
excelente
Valoración del curso
100%
Lo recomiendan
4.9
excelente
Valoración del Centro

Opiniones sobre este centro

G
Gerry B
21/05/2018
Lo mejor: Their selection process for employees is premium which is why, their company remains the top choice and I would say they are best in their work, and so are their courses. Everything is perfect about this place.
A mejorar: nothing to improve
Curso realizado: Mayo 2018
¿Recomendarías este centro?:
* Opiniones recogidas por Emagister & iAgora

¿Qué aprendes en este curso?

Psychology
Problem Solving
Motivation
Customer Service
Marketing
Teamwork
Time management
Key Accounts and Customer Service
Relation building skills
Customer demands

Programa académico

  • Identify the different elements and aspects of Customer Relations and Servicing
  • Have a proper understanding of Customer Behaviour and Needs and how to cater to them
  • Demonstrate excellent customer handling and relation building skills
  • Respond effectively and accurately to typical customer demands and expectations Be able to turn a prospective customer into an existing client for the business through positive customer service
  • Handle customer suggestions and complaints effectively and be able to provide appropriate resolutions in a timely manner.