Master in Marketing Management

Maestría

En (España)

$ 20.416.666,67 Exento de IVA

*Precio estimado

Importe original en EUR:

4.900 €

Llama al centro

¿Necesitas un coach de formación?

Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiarlo en cómodas cuotas mensuales.

Descripción

  • Tipología

    Maestría

  • Duración

    9 Meses

  • Inicio

    Fechas disponibles

· To provide the student the best tools, knowledge and abilities in order to succeed at an executive level in marketing management. · To show you how to make beneficial decisions for your company on an international level through an accurate analysis of the global market, strategic planning, market segmentation, as well as budget management. ·. Dirigido a: GraduatesProfessionals.

Sedes y fechas disponibles

Ubicación

Inicio

Inicio

Fechas disponiblesInscripciones abiertas

Preguntas & Respuestas

Añade tu pregunta

Nuestros asesores y otros usuarios podrán responderte

¿Quién quieres que te responda?

Déjanos tus datos para recibir respuesta

Sólo publicaremos tu nombre y pregunta

Opiniones

Logros de este Centro

2021

Todos los cursos están actualizados

La valoración media es superior a 3,7

Más de 50 opiniones en los últimos 12 meses

Este centro lleva 11 años en Emagister.

Programa académico


1. The Marketing Management in the company: organization.
2. Product Manager: policies design and implementation and Marketing Plan.
3. Products Strategy and Brand Positioning: globalization and decision making. Competitive
Analysis.
4. Sales Forecasts: -Forenet- (System Specialized in Business Forecasts) Evaluation of
the Innovative Products demand. Market Research.
5. Product quality, logistics and distribution.
6. Trade Fairs, Conventions and Congresses.
7. Customer Marketing: techniques to attract more customers and Customer Loyalty. Possible
scenarios to enter the market.
8. Marketing in Industrial Companies and Service Companies.
9. Optimization of product margins. Price Policy.
10. Determining Global Commercial Budgets. Profits Maximization.
11. Strategic External Analysis: new markets, control of new distribution channels.
12. Analysis of the Consumer's Behaviour.
13. Technological Innovation applied to Marketing.
14. Branding: managing the brand value. Strategy of brand portfolio.
15. Markets internationalization and globalization.
16. Application of Marketing 2.0 in the company.
17. Social Responsibility Marketing: strategies.
18. Balance Scorecard: strategies design for the business management.
19. Final Project: Strategic Business Plan.

Llama al centro

¿Necesitas un coach de formación?

Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiarlo en cómodas cuotas mensuales.

Master in Marketing Management

$ 20.416.666,67 Exento de IVA

*Precio estimado

Importe original en EUR:

4.900 €